5 reklamos opcijos vidutiniam verslui: kurią rinktis?

Gera reklama gali padėti bet kokiam verslui pasiekti daugiau. Tai yra ne tik didesni pardavimai, tačiau ir platesnis verslo vardo žinomumas, reputacijos gerinimas, kitos galimybės, kurios padeda pralenkti konkurentus.

Tiesa, esant tokioms įvairioms skaitmeninio marketingo galimybėms gali būti gana sunku nuspręsti – ko reikia Jūsų verslui. Tiksliau – kas labiausiai tinka Jūsų veiklai, kadangi kiekviena reklamos opcija pasižymi tam tikrais aspektais.

1. Google reklama

Viena labiausiai vertinamų bei giriamų reklamos galimybių šiuo metu – Google ads. Privalumų turi labai daug, tačiau bene svarbiausia tai, kad jos metu yra mokama už kiekvieną paspaudimą, tad labai paprasta yra sekti reklamos išlaidas ir jas koreguoti pagal poreikius.

Google reklama taip pat gali būti pritaikoma skirtingiems klientams, tad tai didina pardavimo tikimybę. Pasiekti tikslinę auditoriją galima pateikus demografinius duomenis, pomėgius ir kt. Vertinama ir tai, kad Google reklamos pateikimas gali būti labai įvairus. Nuo vaizdinio iki tekstinio. 

Galiausiai, Google nuolat investuoja į savo reklamos galimybes, tad verslams siūlo vis inovatyvesnes galimybes, kurios gali padėti greičiau ir paprasčiau parduoti.

2. SEO paslaugos

Kad ir koks yra Jūsų verslas, vienareikšmiškai sakome, kad SEO paslaugos – tobulai Jums tinkanti reklama. Kadangi labai įvairiapusė bei lanksti – geba prisitaikyti prie skirtingų verslų poreikių. SEO padeda pritraukti daugiau lankytojų į jūsų svetainę iš tokių paieškos sistemų “Google” ir “Bing”. Tai gali lemti didesnį pardavimų skaičių, didesnį prekės ženklo žinomumą ir geresnį klientų aptarnavimą. Taip pat SEO gali padėti padidinti jūsų svetainės konversijų rodiklį, t. y. paskatinti lankytojus atlikti tam tikrą veiksmą Jūsų svetainėje. 

SEO paslaugos yra ilgalaikė investicija, kuri džiugins rezultatais daug metų. Priešingai nei mokamos reklamos, SEO rezultatai išlieka ir tada, kai nustojate mokėti už paslaugas.

3. Facebook reklama

Socialinis tinklas Facebook Lietuvoje vis dar labai mėgstamas. Kuo daugiau vartotojų – tuo dažniausiai verslai labiau linkę reklamuotis, kadangi didesnė tikimybė, kad pasieksite savo tikslinius klientus. 

Facebook reklama tarnauja labai skirtingo dydžio bei tipo verslams. Ji gali būti naudojama siekiant:

  • Parodyti reklamą konkrečiai auditorijai. 
  • Pasiūlyti nuolaidas ir akcijas.
  • Paskelbti apie naujus produktus ar paslaugas.
  • Pritaikyti remarketingą, t.y. rodyti skelbimus žmonėms, kurie jau anksčiau yra lankesi jūsų svetainėje.
  • Surinkti kontaktinę informaciją apie klientus.
  • Ir kitais atvejais.

Facebook reklama gali būti labai įvairi. Tai yra ne tik įrašų viešinimas, tačiau ir reklama grupėse ir t.t.

4. Skelbimų talpinimas

Talpinti skelbimus galima specializuotuose puslapiuose arba bendruose, kuriuose paslaugas ir prekes siūlo ne tik verslai, tačiau ir fiziniai asmenys.  Žinoma, svarbu ne tik rasti portalą, kuriame Jūsų skelbimas bus vertinamas ir sulauks interesantų, tačiau ir reguliariai atnaujinti informaciją. Tai ypač svarbu, jeigu dažnai siūlote akcijas ir nuolaidas. Žiūrėkite, kad informacija apie jas būtų pateikta tik skelbimo aktyvumo metu.

5. Žinutės forumuose 

Galiausiai, klasikinis, seniai žinomas skaitmeninės rinkodaros tipas, yra žinutės forumuose. Tai yra reklama, kurios tiesiogiai nemato klientai. Jie skaito kitų vartotojų patirtis ir taip netyčia sužino apie konkrečias svetaines. 

Visgi, tokio tipo reklama reikalauja labai daug laiko, o efektas dažniausiai minimalus, kadangi turinį pamato dažnai mažas žmonių skaičius. Tiesa, tokia reklama nieko nekainuoja.

Reklama gali būti labai galingas įrankis, kuris padės Jūsų verslui ne tik atsispirti nuo žemės, tačiau ir skrieti toliau nei konkurentai.

Profesionalios SEO paslaugos Jūsų verslui – Bereklamosnegerai.lt

Taip pat skaitykite: