,

Dovanos iš visos širdies – jeigu tinkamai ja pasirūpinsite

Artėja gražiausios metų šventės, apie kurias praneša įvairiaspalvėmis lemputėmis nušviestos miesto gatvės, papuoštos parduotuvių vitrinos ir ore sklandantis mandarinų aromatas… O kai stebuklingą šv. Kūčių vakarą prie bendro stalo susirenka vieni kitų išsiilgę šeimos nariai – širdis tiesiog virpa iš džiaugsmo! Deja, vyresniame amžiuje virpėjimo priežastis gali būti ne tik džiugios emocijos, bet ir įvairios širdies bei kraujagyslių ligos, todėl raginame nepamiršti pasirūpinti savo ir artimųjų širdies sveikata.

Tenka nemažas krūvis

Žmogaus širdis nepailsdama dirba ištisus metus – ankstų rytą, vėlyvą vakarą, žiemą ir vasarą… Šis kumščio dydžio organas vidutiniškai pulsuoja 60–100 tvinksnių per minutę, o bendradarbiaudamas su plaučiais prisotina kraują deguonies ir aprūpina juo kiekvieną organizmo ląstelę.

Sulaukus brandaus amžiaus, širdis pavargsta – pasaulyje vis daugėja žmonių, sergančių širdies funkcijos sutrikimais, nepakankamumu. Didžiausia rizikos grupė – vyresni nei 65 metų pacientai.  Dėl šios priežasties svarbu nuolat rūpintis širdies veikla – sveikai maitintis, gerti pakankamai skysčių, daugiau judėti bei esant poreikiui į kasdienę rutiną įtraukti širdžiai naudingus maisto papildus.

Omega-3 – jūsų širdies draugas

Omega-3 – tai bendras polinesočiųjų riebalų rūgščių grupės pavadinimas. Jų yra augalinės kilmės (ALR, alfa-linoleno, rūgštis) bei žuvinės kilmės (EPR, eikozapentaeninė, ir DHR, dokozaheksaeninė, riebalų rūgštys). Augalinės kilmės omega-3 rūgščių galima gauti su tokiais maisto produktais, kaip:

  • riešutai (graikiniai, pekano ar lazdyno);
  • sėklos, pavyzdžiui, ispaninio šalavijo (chia) ar linų sėmenys;
  • augaliniai aliejai, tokie kaip alyvuogių, rapsų ir sojų pupelių.

Vis dėlto, naudingųjų omega-3 riebalų rūgščių DHR ir EPR koncentracija yra kur kas didesnė žuvinės kilmės šaltiniuose.

Europos maisto saugos tarnyba (EFSA) nustatė, kad 250 mg EPR ir DHR per parą padeda palaikyti normalią širdies veiklą.  Be to, būtent žuvinės kilmės omega-3 riebalų rūgštys padeda palaikyti efektyvią normalų galvos smegenų veiklą, regėjimo procesus. Todėl svarbu rinktis produktus, kuriuose yra įrodytu poveikiu pasižyminčių žuvinės kilmės omega-3 rūgščių DHR ir EPR.

Deja, retas iš mūsų žuvies produktus vartoja kelis kartus per savaitę. Tokiu atveju omega-3 patariama kompensuoti kasdien išgeriant 1 šaukštelį skystų žuvų taukų arba 2–3 žuvų taukų kapsules. Omega-3 kiekis paros dozėje įprastai būna nurodytas ant maisto papildų pakuotės.

Dovanokite sveikatą

Per šventes vieni kitiems neretai linkime sveikatos, tačiau kodėl gi jos nepadovanojus? Užuot pirkę materialius daiktus, verčiau pasirūpinkime gera šeimos narių savijauta pasirinkę prasmingą ir praktišką Kalėdų dovaną – kokybiškus maisto papildus.

Maisto papildai „Möller’s“ yra maksimaliai išvalyti nuo jūroje esančių ir į žuvų organizmą patenkančių teršalų. Visa sužvejota žaliava apdirbama tik „Möller’s“ gamykloje Norvegijoje, neperkeliant gamybos į kitas pasaulio šalis. Taip siekiama užtikrinti aukščiausią „Möller’s“ produktų kokybę, akylai sekti gamybą ir taikyti griežčiausią kokybės kontrolę. Kol žuvis iš jūros patenka į „Möller’s“ produktų pakuotes, kokybė patikrinama net 8 kartus!

Išsirinkite papildus pagal individualius poreikius:

 Ir pasveikinkite artimuosius IŠ VISOS ŠIRDIES!

 

Taip pat skaitykite: